Jan Halada (ed.) - Marketingová ...
Skladem
Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru
Nakladatel: Karolinum
2015
128
False
1
127
2
4
24
210222
0
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si zboží do oblíbených.
- 11%
128 Kč
běžná cena 160 Kč

Marketingová komunikace a public relations
176 Kč
- 11%
176 Kč
běžná cena 220 Kč
Anotace
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese