Média v meziválečné publicistice
Produkt Média v meziválečné publicistice z kategorie film od výrobce Metropolitní univerzita Praha,Togga najdete na JenKnihy.cz za 207 Kč. Celý popis 207 Kč Ověřit dostupnost
Popis
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty.
Vlastnosti produktu
| Autor: | Martin Charvát |
| Autor: | Jan Jirák |
| Nakladatelství: | Metropolitní univerzita Praha |
| Nakladatelství: | Togga |
| Jazyk: | česky |
| Vazba: | brožovaná |
| Počet stran: | 180 |
| Rok vydání: | 2020 |
| Vydavatel: | Metropolitní univerzita Praha,Togga |
Ean: 9788074761799 Značka: Metropolitní univerzita Praha,Togga Prodejce: Kosmas