Média v meziválečné publicistice

Produkt Média v meziválečné publicistice z kategorie film od výrobce Metropolitní univerzita Praha,Togga najdete na JenKnihy.cz za 207 Kč. Celý popis 207 Kč Ověřit dostupnost

Popis

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty.

Vlastnosti produktu

Autor:Martin Charvát
Autor:Jan Jirák
Nakladatelství:Metropolitní univerzita Praha
Nakladatelství:Togga
Jazyk:česky
Vazba:brožovaná
Počet stran:180
Rok vydání:2020
Vydavatel:Metropolitní univerzita Praha,Togga
Ean: 9788074761799 Značka: Metropolitní univerzita Praha,Togga Prodejce: Kosmas
80384
Produktů
216
Kategorií
4063
Značek